måndag 12 december 2011


Värdelös dag, imorgon får vara bättre. Imorgon måste vara bättre, jag orkar inte det här! Har ätit en gång idag, ganska mycket. Inte extremmycket på hetssättet, men mycket. Imorgon tänker jag vara duktig och sen tänker jag bara fortsätta. Maten smakar ju ändå ingenting när jag äter den, det är inte ens gott, så varför äter jag? Kan väl egentligen svara på det själv, det är för att jag vill att det ska smaka och för att jag hoppas på att smaklökarna ska vakna ur sin dvala om jag bara äter tillräckligt mycket. Tyvärr funkar det inte.

Dear depression, get out of my head. You're killing me. 

Det börjar bli något fel på mig. Nu känner jag hur jag verkligen bara vill supa skallen av mig, oavsett konsekvenserna. Jag vill ta tabletter. Jag vill skära mig i handlederna (eller någon annanstans för den delen). Jag vill förstöra mig själv.

Imorgon ska jag till psykiatern. Hur det har gått sen sist? Jodå, jag (över)lever ju fortfarande...

6 kommentarer:

  1. SV: TACK underbara du <3

    Jag förstår hur du menar... Jag vill bara supa tills jag glömmer allt, skära mig tills allt äckel rinner ur mig och just nu vill jag bara ta piller och aldrig mer vakna.

    SvaraRadera
  2. SV: Usch vad jobbigt för dig! Har aldrig förlorat någon jag är släkt med, men tror det är dags för min farfar snart. Då kommer jag nog också dö.
    Ta hand om dig också underbara du <3

    SvaraRadera
  3. SV: Tack. Känns så skönt att få positiv feedback från alla er underbara <3

    SvaraRadera
  4. svar: hur länge har du skurit dig? får du någon hjälp med det?

    SvaraRadera
  5. Vars har du tagit vägen? Saknar dig ju =)

    SvaraRadera