fredag 13 januari 2012


Hej på er alla fina! Jag är tillbaka efter en månads uppehåll. Har varit lite rörigt och sådär under julen, och jag har inte haft tid/lust att blogga. Men nu är ett nytt år, nya tag och nya resultat som gäller! 2012 är året alla våra dumma extrakilon trillar av, eller hur? 

Jag har ingen vettig update på hur det går för mig. Har fortfarande inte vågat väga mig (fegis). Har inte tagit nya mått på länge, vågar knappt det heller, men jag äter i alla fall rätt okej och det känns i alla fall som det går åt rätt håll (alltså inte uppåt). Tror jag legat rätt stilla i vikt senaste månaden. Har unnat mig lite onyttigt ett par gånger, men jag har skött mig en hel del också. Vill så gärna rasa i vikt nu!

2012 är året jag..:
- Äter nyttigare! Mycket frukt&grönt, protein och sånt!
- Börjar träna fettförbrännande i större utsträckning! Ska klämma in fler PW's och börja jogga!
- Börja styrketräna! Mest mage/ben/rumpa hemma på badrumsgolvet. 

Snälla snälla mig själv, låt 2012 bli året jag lyckas! <3

1 kommentar:

  1. SV: Ja jag antar att dom hjälper lite.. första 6 dagarna gick allt kanon (ingen hets) gick väl ner mellan 1,7-2 kg nått. Sen började jag hetsa (skulle på fest) sen har hetsen fortsatt lite.. Fast hetsar inte lika mycket nu som jag gjorde när jag inte tog dom!

    Så ja, dom hjälper väl delvis, typ?!.. :) Kram

    SvaraRadera