söndag 11 december 2011

Söndagsöndagsöndag. Imorgon är det måndag, fast det visste ni kanske redan. Dagen har varken varit bra eller katastrof, intaget har varit 2 minifrallor (hembakta), en liten portion gröt, en clementin och en liten portion tomatsoppa. Har i alla fall spridit ut maten under dagen, och det är bra! Jag tror att jag ligger på max 400 kcal, inget som är skrivet i sten dock. Har förbränt en hel del i allafall, men jag har inga siffror på vad!

Det som stör mig lite är att jag inte kommer kunna ha så mycket bättre dagar än den här. Min mamma kollar mig jättemycket och kontrollerar vad jag äter. Senast idag sa hon att hon ville mäta och väga mig regelbundet för att ha koll på att jag äter? Och hon uppmanade mig ännu en gång att sluta gå ner i vikt. Jag vägrar. Jag blåvägrar. Båda delarna.

Hoppas det går bättre för er folk <3

4 kommentarer:

  1. Du måste hitta ett sätt för att få henne att ångra sig. Ät normalt i hennes närhet och när hon jobbar och du är i skolan gör du hur du vill! Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Åh jag hatar när mammor är sådär! Min mamma har också varit så, och när jag flyttade och åkte in på sjukhuset så tvingade mamma mig att fota all mat och mmsa till henne varje gång jag åt... Haha!

    SvaraRadera
  3. SV: Ja, jag hoppas också att han åker dit, jag drömmer mardrömmar varje natt på grund av rättegången.

    Okej... Alltså, att skära sig själv är så underbart (låter helt psyko nu, jag vet haha!) Vet att det nog inte hjälper, men jag tycker du verkar vara en underbar person! <3

    SvaraRadera
  4. Hoppas att det ordnar till sig, jag hatar när mammor har sån koll på en..
    Fortsätt kämpa <3

    SvaraRadera