lördag 6 augusti 2011

Gör om , gör rätt.

Det blev banan med choklad igår. Såå gott, för gott. Och sen så gick det åt helvete. Men nya tag idag, dagen har hittills gått riktigt bra och nu vet jag att jag måste vara otroligt försiktig med att unna mig. Har ätit två nya lågkalorirätter idag som jag experimenterade fram, och båda var riktigt goda! Så det blir att köpa mer ingredienser så att jag kan fortsätta äta dom. Har gjort en liten ändring i dieten också, basen är fortfarande frukt&grönsaker men jag har lagt till lite proteiner också. Det är också okej att äta lite äggvitor och quorn-produkter (eftersom jag är vegetarian och inte äter kött), men ingenting annat! Och absolut inga kolhydrater.

Och det bästa är att den här dieten är otroligt mångsidig, och jag kommer fortsätta med den läääänge! Man känner sig så fräsch av den :)

1 kommentar:

  1. Ska nog också äta äggvitor eller något. Smart ju! Och det är precis som du säger: mångsidigt, och lätt att följa! Och framför allt GOTT! :D Älskar frukt och sallad!

    SvaraRadera