fredag 5 augusti 2011

Fresh.

Det går himla bra det här med att bara äta frukt&grönsaker! Har iof ätit ganska mycket, men det känns inte som det spelar så stor roll. Har idag fått i mig ca 250 kcal, vilket är rätt mycket, men sen är jag så fysiskt aktiv att jag faktiskt behöver få i mig lite. Känner mig i alla fall jättefräsch och pigg, så tänker fortsätta med det här minst helgen ut! Har druckit litervis med vatten m. lime i också, så springer på toa hela tiden. Men men, jag rengör kroppen liksom!

Vet inte riktigt vad jag ska ta till middag. Hade egentligen tänkt låta mig själv grilla banan med choklad i imorgon, men har nu kommit på att jag inte är hemma då, så jag vet inte om jag ska ta det idag eller på söndag. Jag vet att choklad är jättedåligt, men någonstans är det okej att unna sig ibland, och det är faktiskt fredag! Så det lutar åt att det blir idag :)

1 kommentar: