måndag 11 juli 2011

Lost and never found.

Okej, jag vet, senaste dagarna/veckornas (?) uppdatering har sugit. Jag har helt enkelt inte haft tid och lust då min motivation legat lite för nära nollnivån, men nu är jag tillbaka - och förhoppningsvis för att stanna. Jag har tappat allt som heter planering och struktur i ätandet/tränandet, men trots det har jag tappat en hel del. Mitt mål var att väga 65 kilo om en vecka, ett mål som jag klarat med stor marginal då jag imorse inte vägde mer än 62.6 kg och har en hel vecka kvar. Har gått ner 7 kg senaste månaden vilket jag nog egentligen borde vara rätt nöjd med, mycket snabbare kan det ju inte gå, eller? Men jag fortsätter kämpa neråt, mitt andra mål var att väga under 60kg när skolan börjar igen, och det är hela 6 veckor kvar, så det målet borde ju inte heller vara några som helst problem. Känner verkligen att jag underskattade min egen förmåga när jag satte upp mina mål!

Dagens vikt; 62.6kg
Längd: 170cm
BMI: 21.7

Stay strong!

1 kommentar: