lördag 18 juni 2011

Tips: Celsius

Såå.. idag till lunch testade jag den nya energidrickan Celsius! Köpte två burkar, en med cola-smak och en wildberry - och jag tog den med wildberry. Jag tyckte personligen att den var hur bra som helst! Man fick verkligen en energikick (drack den för två timmar sen, och effekten är fortfarande kvar) och det känns som om man orkar hur mycket som helst!! Var ute och tog en 90minuter lång powerwalk i ett så högt tempo att jag började bli svettig efter 10 minuter (och jag brukar inte svettas speciellt mycket) men energin gjorde att jag orkade hålla tempot hela rundan och fortfarande var pigg när jag kommit hem. Lade mig direkt på golvet efteråt och körde 100 situps i sträck, vilket inte heller kändes speciellt jobbigt, och jag brukar typ tröttna efter 30-40 stycken. Känner mig fortfarande pigg och funderar på lite extra styrketräning! Celsius är verkligen en superdricka som jag tänker fortsätta köpa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar