torsdag 23 juni 2011

Dizzyyyyy

Jag är snurrig och mår illa. Jag kan inte äta. Tror det är för att jag ätit så lite på sistone samtidigt som jag varit igång som jag mår såhär, och på ett sätt är det väl bra att jag knappt kan äta, men jag mår ju därefter också. Det känns som om jag är stupfull. Sådär full som man är precis innan man börjar spy upp allt man druckigt. Det är snurrigt, vingligt, svartnar för ögonen och jag mår minst sagt illa. Ska ändå försöka få i mig mina 400kcal idag (som det står på ABC-schemat) för jag kommer inte orka med jobbet närmsta veckorna om jag inte äter, och någonstans är det prio 1 just nu. Har fått i mig ca 180 kcal idag, och då har jag verkligen fått pressa (trodde verkligen att jag skulle spy upp det ett tag). Nu har jag 220 kvar upp till 400 och på något sätt ska jag få i mig dom. Så det så.

Tog en Celsius med colasmak förut, fyyy vad äcklig den var! Rekommenderar den verkligen inte och ska helt klart köpa wildberries  nästa gång igen. Har även powerwalkat typ 9km i regnet och det var rätt skönt faktiskt. Tränat lite mage också, sisådär 100 situps. Nu ska jag däcka någonstans och försöka få det att sluta snurra i huvudet och ringa i öronen. Fyfan.

1 kommentar:

  1. Vill du veta varför du är så yr hela tiden?
    Det är för att din kropp håller på att stänga ner.
    Du kommer dö, förmodligen av antingen njursvikt, leverkollaps eller hjärtstopp. Eller alla tre.
    Du kommer bli ännu en av de stackare som frivilligt svälter ihjäl innan 20 års ålder.
    What a waste.

    SvaraRadera