torsdag 23 juni 2011

Reegn.

Ledig torsdag. Jag hade tänkt träna massor idag men det spöregnar ute, så himla ovärt. Det får väl bli en powerwalk ändå även om det kommer vara allt annat än skönt, jag hatar när det är sådär kallt regn så att benen blir helt stela och musklerna vägrar sammarbeta, det blir så jobbigt att gå. Tänkte hursomhelst hälla i mig en Celsius innan jag går och med lite tur får den allt att kännas bättre. Jag vill verkligen träna och äta som jag ska idag, inte ligga och deppa under täcket. Idag är det en vecka med ABC-dieten och när jag vägde mig imorse visade det sig att jag gått ner 2.9 kg under de här dagarna. Det känns i alla fall bra! Nu har jag bara 1.9 kvar ner till delmålsvikten och jag har lång tid på mig, det är bara att kämpa vidare!

Nu ska jag ta den där powerwalken i det där jävla regnet så jag har det överstökat. Stay strong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar