tisdag 6 december 2011

Så var man sjuk då,  sämst. När man är sjuk måste man äta, annars blir man inte frisk, och jag gillar inte att äta. Känner mig megafet, och inte får jag träna bort det heller. Så mycket som jag äter borde jag bli frisk på nolltid, och det hoppas jag verkligen att jag blir så jag kan komma igång igen. Hade kraftig huvudvärk redan igår kväll innan jag tog min springrunda och det blev inte direkt bättre av löpningen. I natt vaknade jag under mitt tjocka duntäcke och frös så jag trodde jag skulle dö typ. Kunde inte ligga med huvudet utanför täcket utan var tvungen att ligga helt under och blåsa varmluft på mig själv för att det skulle bli lite bättre. Ville gå och ta ett kokhett bad, men jag frös för mycket för att ta mig ur sängen. Imorse när jag vaknade hade jag fortfarande världens huvudvärk + 39.9 graders feber (alltså nästan 40 grader!!). Nu har jag knarkat alvedon så jag mår betydligt bättre, men fyfan för att vara sjuk.

Det suger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar