onsdag 7 december 2011

Hej alla fina! Hoppas ni är mer lyckade än vad jag är, för idag har jag varit värdelös. Har inte ätit något sen frukosten imorse, men nu sitter jag och äter middag. Tänkte att det var lika bra att äta något litet, för förbränningens skull. Men imorgon ska jag ha en bra dag, så det så! Ska ut på en promenix när jag har ätit för att bränna lite. Det behövs minsann!

Middagen blev en halv burk av Findus grönsakssoppa, den vill jag verkligen rekommendera! Den är god och väldigt kalorisnål, hela burken som är 2-3 portioner innehåller bara 125 kcal! Äter man halva burken, som jag gör nu, får man alltså bara i sig ungefär 60 kcal, vilket är helt överkomligt för en stor portion soppa. Man kan lätt lura andra att man äter mer än man egentligen gör när man äter den!

Sådär ser den ut!

1 kommentar:

  1. sv. Hihi taaack! Jaa, förstår det! :S Shit vad jobbigt! Men let me know när du kan, så kan vi köra tillsammans! :) <3

    SvaraRadera