fredag 2 december 2011

Fredag.


Idag har jag ätit mer än jag brukar. Eller nä, kanske inte... jag vet inte! Två clementiner, ett äpple och en liten portion gröt. Skulle tippa på att jag hamnar på 200-250 kcal, så det är ju ingen katastrof. Det blir middag sen också, men jag kommer absolut inte komma över 500 kcal. Får kanske ta en promenad sen - om jag orkar. Man behöver ju faktiskt inte vara på topp jämt! Vardagsmotionen har trots allt tagit mig ett par kilometer idag, minst 4, och det är ju ca 200 kcal minus. Det blir ingen utgång ikväll i alla fall. Kalorier från alkohol känns för onödigt just nu + att jag ändå inte får dricka med medicinen. Och jag är trött. Kan ju inte vara ute och sitta i ett hörn liksom! 

Nä, jag stannar hemma istället. Kanske tar och uppdaterar bloggen lite extra istället! Stay strong <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar