måndag 5 december 2011

Bara jag inte hetsäter..?

Ingen strålande matdag, varken igår eller idag. Under 500 kcal, men å andra sidan har jag inte rört mig speciellt mycket. Blir kanske till att ta en promenad ikväll, eller ännu bättre, en springrunda i mina nya skor! Jag är inte nöjd med hur jag äter nu, verkligen inte, men jag hetsar i alla fall inte. Då känns det i alla fall lite mer okej. Jag är inte sugen på något onyttigt eller så heller vilket är jättebra. Kanske ska vara nöjd med det så länge?

Nu ligger ribban lågt, och det enda jag har att ta till för att se hur det går är måttbandet. Jag behöver sätta ut en dag för att väga mig, men när? Nyårsafton för att komma igång inför det nya året? Eller tidigare? I spegeln ser jag bara fett fett fett. Jag tror faktiskt inte jag vill veta just nu.

1 kommentar:

  1. Du ska var jättenöjd så länge du inte hetsar!! Promenader/springa och under 1000kcal och jag lovar att du kommer att gå ner. Ät inte mindre än 500kcal, då stannar bara din förbränning!! Mycket bättre att äta var 4e timma istället för att inte äta ngt alls, även om det bara är ett äpple.

    svar: tack jag hoppas det! behöver pepp!

    SvaraRadera