tisdag 22 november 2011

Psycho.


De tre senaste dagarna har varit kaos. Det funkar inte när jag är med andra, speciellt inte med folk som vet om mina problem och genomskådar mina lögner. Jag har ätit alldeles för mycket i tre dagar. Men från och med nu är det slut. Och jag ska ut och röra på mig hela kvällen. Det bränner bakom ögonlocken och ångesten som vägrar låta mig vara pulserar runt i kroppen. Kan inte trycka i mig några Atarax heller, då blir jag bara trött och kommer inte orka. 
Jag är sjuk. Vilken normal 18-åring gråter för att hon ätit normalt i tre dagar och går och kollar i skåpen för att försäkra sig om att det finns sprit+imovane+antidepp att ta till när det brister? Vem fan går omkring med en självmordsplan i beredskap?

Nu blir det inte mer mat. Nu blir det träning. Och nu ska jag fan sköta mig ett bra dag och inte falla tillbaks i det här äckliga ätandet. Varför äta när det bara får en att vilja dö?

Dö äckel, dö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar