lördag 19 november 2011

Lördag.

Let me be weightless and empty, and maybe I'll find some peace tonight.



Hemma och gör.. typ ingenting. Snart blir jag upphämtad för att åka till en kompis ett par dagar, eller ja, kommer hem på måndag (så uppdateringen kommer suga. Jag försvinner lika fort som jag kom..). Just nu vill jag bli smal så mycket att det gör ont. Vill vill vill. Det är fan inte rättvist att jag ska behöva se ut såhär!

Hittills idag har jag bara ätit en liten portion havregrynsgröt, lite drygt 100kcal skulle jag gissa. Sen, om jag inte har riktig tur och blir hämtad tidigare, så måste jag äta middag. Vill inte. Men vi ska inte äta något speciellt kaloririkt idag så det får väl vara lugnt, även om jag känner ångesten inför det redan nu..

Har förbränt massor idag, vilket såklart är positivt. Bland annat en promenad i över två timmar, inte fel! Jag vågar fortfarande inte väga mig, men jag är fet, och det ser jag. Önskar att jag inte låtit mig påverkas av vad alla sa i sommar, önskar att jag aldrig börjat äta igen. Nu är jag tjock som en gris igen och jag har bara mig själv att skylla. Jag vill ner under 60 kilo igen, och ännu lägre. Jag vill svälta tills jag dör, bara jag slipper mig själv och min äcklighet.

Försvinn fett, försvinn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar