torsdag 17 november 2011

I'm back.

Precis som rubriken säger; jag är tillbaka. Åtminstone för stunden. Jag vet inte hur länge eller hur intensivt det blir, men ja, jag behöver skriva av mig och då är det här ett bra alternativ. Jag hoppas att ni haft det bra när jag varit borta, jag har smygläst många av era bloggar under tiden!

Och hur det går för mig? Förjävligt. Jag vågar inte väga mig och har inte vägt mig på månader. Nu har det gått bra för mig i 2½ vecka, så snart kanske jag vågar igen, men vi får se. Siffrorna på vågen orsakar för mycket panik, och jag fixar inte panik just nu.

Var hos psykdoktorn igår igen och fick utskrivet antidepressiva (sömntabletter och ångestdämpande har jag redan fått). Blev lite glad när jag såg att en av de vanliga biverkningarna av medicinen är viktnedgång. Lite hjälp på traven? Ja tack.

Nu vet ni att jag lever i alla fall! Ska fixa till lite mer här imorgon tänkte jag :)

Pusssss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar