tisdag 26 juli 2011

Smider planer.

Om jag ska funka överhuvudtaget behöver jag tydliga planer, vilket jag håller på att smida nu. Skulle vilja gå på någon riktigt enformig diet ett par dagar och bara få i mig några få sorters livsmedel, och det lutar åt någon form av yoghurtdiet. Sedan följer jag den tisdag-fredag, och så skjuter jag upp laxeringen till typ lördag (om det ens blir av då, vill inte hålla på så mycket med det eftersom jag så lätt får beroende-känslor). Jag hade tänkt mig något sånt här ;

F: 1dl naturell yoghurt m. müsli/havregryn/rågflingor + kanel ~ 100kcal
L: 1dl naturell yoghurt m. müsli/havregryn/rågflingor + kanel ~ 100kcal
M: Grillade/Ugnsbakade grönsaker + en quornfilé eller samma som F/L. ~ 100kcal

Tillåtet utöver det: vatten, lightdrycker, sockerfria tabletter, koffeintabletter, tuggummi

Sammanlagt varje dag blir det lite drygt 300kcal. Kan låta rätt mycket för vissa, men eftersom jag är igång mycket på dagarna och går minst runt en mil varje dag så behöver jag få i mig lite mer. Hamnar på minus i vilket fall som helst!

1 kommentar:

  1. sv:
    precis så jag tänkte med ! :)
    bra då funkar det alltså !!

    SvaraRadera