onsdag 27 juli 2011

Så nära.

Ställde mig nyss på vågen; 60.2 kg visade den. Det är alltså bara 0.3 ynka kilo ifrån min delmålvikt (att komma under 60 kg). Ska fortsätta med min "yoghurtdiet" även idag, följde den hela dagen igår och det gick hyffsat bra. Åt som planerat yoghurt till frukost och lunch, med middagen blev lite annorlunda eftersom jag var ute och åt. Tog en sallad och åt nästan bara av gurkan, tomaten och isbergssalladen så det var nog ingen fara. Tror inte att det översteg 100kcal!

Har redan varit igång ett par timmar idag, så frukosten är i magen för länge sen. Tänkte äta lunch vid 14-15 tiden och ikväll kommer en kompis över så jag får försöka få till någon kalorisnål middag som vi båda blir nöjda med. Det blir förmodligen grillat eller något eftersom vädret är fint, och jag fullkomligen älskar grillade grönsaker!

Hoppas på fina siffror på vågen imorgon, stay strong alla! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar