söndag 19 juni 2011

Rolling in the deep.

Idag har det bara varit mörkt och regnigt ute, och jag som påverkas mycket av det har varit allt annat än psykiskt på topp idag. Jag blir orkeslös och omotiverad, klarar knappt av de enkla vardagsrutinerna. En positiv sak är ju i alla fall att jag tappar matlusten. Har hittills ätit 165kcal idag och är ärligt talat inte speciellt sugen på att få i mig något mer, men tänker ändå äta enligt "schemat" eftersom jag ska variera intaget och äter jag för lite så kanske det bara slutar med en hets när jag mår bättre igen. Hursomhelst tycker jag att det är ganska bra att äta när man inte är hungrig så att man måste "trycka" i sig maten. Då blir maten till något dåligt/äckligt och man blir inte lika sugen nästa gång. Tvärtom har ju mat en tendens att smaka mycket godare när man är riktigt hungrig också - det suger.

Nu ska jag laga middag, en dagssammanfattning kommer senare !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar