fredag 17 juni 2011

Regn...

Jag vet att jag egentligen borde hata regniga dagar, speciellt regniga dagar när jag är ledig, men faktum är att jag älskar dom. Spöregn är en väldigt bra anledning till att ligga hemma och göra absolut ingenting en hel dag, och man behöver inte ens komma på några dåliga bortförklaringar. Jag har i och för sig inte bara legat hemma idag, var nyss ute på en löprunda i regnet på ca 6km och förbrände (enligt iForm) ca 400 kcal. Känns som en bra start på dagen, och det bästa är att det inte ens kändes jobbigt! Åt ett kokt ägg till frukost (ca 90kcal?) och tänkte fortsätta med att äta lite gröt till lunch sen. Dieten går bra hittills (okej, jag vet, det är bara dag 2.. men ändå!) och morgonvikten idag var -0.7 från igår , fast jag vet att mycket av det nog bara var vätska. Längtar i alla fall tills jag får en mage som på bilden... Stay strong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar