onsdag 22 juni 2011

Dag 6.

Idag har varit en dålig dag, tyvärr. Enligt schemat var det 200kcal som gällde, men enligt våra egna "jobb-regler" så var det okej med upp till 400kcal. Har inte hetsat eller så, men det känns som om jag har ätit hur mycket som helst idag. Äckligt.

Dagens in/ut:

1,5 dl yoghurt ~ 100kcal
1 "Cup-a-soup"-sparris ~ 65kcal
½ portion gröt + kanel ~ 50 kcal
Fika (kaka, vindruvor, glass, jordgubbar) ~ ca 120kcal?

Sammanlagt: 335 kcal

Träning:
Promenad 1 mil

Känner mig äckligt tjock idag. Är bara trött och har ont i huvudet, vill sova och inte vakna på väldigt väldigt länge. Formen har absolut inte varit på topp dom senaste dagarna och jag har verkligen svårt att hitta motivation till någonting överhuvudtaget, men som tur är ska jag vara ledig från jobbet två dagar nu och bara vila. Ska enligt schemat äta 300kcal imorgon, men får se hur strikt jag orkar följa det. Kan bli mer , kan bli mindre beroende på hur det känns, men tror inte jag orkar med några tydliga riktlinjer/måsten just nu. Kanske tar en paus ett par dagar och börjar igen sen, vi får se imorgon. Har hursomhelst gått ner mer. Kvällsvikten nyss var bättre än förväntat, nu har jag bara 2.9 kg kvar målvikten som ska uppnås om knappt 4 veckor.

Stay strong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar