torsdag 16 juni 2011

Dag 1.

Eftersom jag inte tänkt äta något mer idag (och jag lär nog inte dra ut och träna något mer heller..) så kan jag ju lika gärna sammanfatta dagen! Har sammanlagt promenerar/powerwalkat i ungefär en mil, ätit frukost (60kcal), lunch (150kcal) och middag (x kcal). Gjorde tyvärr misstaget när jag skulle äta middag att ta rester ur kylskåpet, men jag hade nästan 300kcal kvar att äta för att komma upp i 500 + att portionen inte var så stor och mest bestod av ris så jag är nästan 100% säker på att jag klarade mig under gränsen. Ska ägna resten av kvällen åt att dricka funlightsaft och titta på O.C. Köpte en ny smak idag (päron) och den är sjukt god och kalorifattig! 0.9kcal per 100g , hur awesome är inte det? Den smakar inte konstgjort heller vilket är ett stort plus, kan verkligen rekommendera den!

ABC dag 1 har alltså gått hur bra som helst och enligt planen, nu gäller det bara att fortsätta lika bra så att kilona rasar! Funderar på att testa att laxera ikväll, bara för att ha gjort det. Köpte tabletter på Apoteket så det är egentligen bara att köra, stod dock att det tog 6-12 timmar innan dom börjar verka så tar två stycken innan jag går och lägger mig. Och resultat? Det får ni imorgon!

Peace out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar