måndag 23 januari 2012

Jag är så sjukt jävla kluven.

Jag måste gå ner i vikt, men jag får inte paniksvälta mig själv. Jag måste göra det någorlunda "hälsosamt". 800 kcal per dag om man samtidigt tränar? Är det för mycket eller funkar det? Jag måste komma igång igen, måste bli bra. Har bestämt mig för ett "onyttigt"-uppehåll i två veckor. Sätter upp ett väldigt realistiskt mål så att jag kan  ta mig igenom det utan problem + att jag säkert får för mig att hålla det längre. Jag vill beställa Efedrin/Sibutramin. Vill verkligen. Verkligen. Verkligen.

2 kommentarer:

  1. Nu vet jag att det här är helt fel när man snackar hälsa och vad som är bra för kroppen, men tkr 800 kcal är en bra nivå. Gå inte under det för kroppen blir inte snygg då. Kanske går ner 2kg mer en månad, men ger du det en extra månad så blir du lika smal fast snyggare. Så gå inte under 800, att ligga där omkring 800-1000 och träna blir du smal av och skadar inte kroppen onödigt mkt. Men ja, jag tror du förstår vad jag menar. <3

    SvaraRadera
  2. Försök att hitta en diet som funkar för dig. Du ska äta det du tycker om, och må så bra som möjligt! :) T.ex. fruktdieten. Frukt är så himla gott, och kalorisnålt. Den är också väldigt enkel. You can do it :)! <3

    SvaraRadera