torsdag 1 december 2011

Torsdag


Jag har verkligen idétorka, ingen aning om vad jag ska skriva. Tips, någon? Något ni vill läsa mer om? Mer inspirerande bilder, träningstips, bilder på mig, smalrecept, anatips..? Just let me know! Dagens intag har varit en clementin och en banan, ca 130 kcal alltså. Ikväll blir det middag, och jag tar nog en promenad också. Ingen löpning, musklerna behöver återhämta sig lite från igår eftersom jag är så ovan! Idag har jag druckit ordentligt för en gångs skull, nästan en liter vatten + te! 

Jag önskar att jag kunde ge er, och framförallt mig själv, några siffror på vågen för att visa hur det går för mig, men jag vågar verkligen inte väga mig. Tyvärr.

3 kommentarer:

  1. Åh bara en banan och clementin, nu känner jag mig som ett jävla fetto. :(

    SvaraRadera
  2. nej usch jag känner mig större än någonsin trots att jag gått ner 7kg sen i somras... vad väger du/längd? du är säkert jättefin!

    SvaraRadera
  3. hur mycket vill du väga? neeej usch 165 och 55kg är ju mycket :(

    SvaraRadera