torsdag 8 december 2011


Jag lever, jag lovar. Blev ingen sömn inatt, låg vaken till 4-5 och kunde inte sova. Mådde inte så himla bra imorse, så föll och åt en stor frukost. Blir tokig på mig själv, det skulle ju inte hända?! Men nu har jag en ny taktik, och från och med imorgon blir det bättring. Det ska jag fan lova mig själv. Nu är jag frisk också så jag kan inte skylla på det längre, perfekt! Blir ju intressant och se hur bra det går med tanke på att det är helg... får kämpa helt enkelt!

Jag rör på mig i alla fall, och förbränner, och jag hetsäter inte järnet. Det kunde varit värre (och fan så mycket bättre). 

Imorgon lovar jag en mer positiv update! Stay strong <3

5 kommentarer:

  1. Sv: Jag mådde jättedåligt tillsammans med mitt ex (han som är anmäld och som det blir rättegång med snart) och en kväll när vi hade varit ute och druckit så försvann han bara för att träffa en föredetta tjejkompis till mig, och jag gick hem själv och grät. Satt vid datorn och gjorde allt för att få tag på honom, men det gick inte. Så, jag tryckte i mig minst (kom inte ihåg nu) 1200 mg zoloft, fick panik, ringde ambulansen och de tog dom ca 20 min att komma, så allt började verka och jag hade ingen känsel i kroppen. Drack massa kol, vilket gjorde att jag överlevde. Blev kvar i 14 timmar och sen fick jag åka hem.


    Och ja, skära sig är underbar, tyvärr! Jag försöker att inte göra det mer, men det är svårt då jag har slutat att spy, och måste få ut mig allt äckel på annat sätt.
    Vad fick dig att börja skära dig?

    SvaraRadera
  2. Känner också att det kommer bli svårt i helgen, men ska nog göra en stor fräsch, fruktsallad och leva på det! Lika gott som godis ju :)

    SvaraRadera
  3. SV: Och taaack <3 glömde helt bort att säga det

    SvaraRadera
  4. SV: Ja, jag hade tur =) Han är anmäld för grovkvinnofridskränkning alt. misshandel.


    Åh okej, vaför mådde du dåligt? Alltså, om du fattar vad jag menar. Jag började efter att en kille på min skola tog min oskuld på skoltoaletten trots att jag inte ville, våldtäkt alltså. <3

    SvaraRadera
  5. Stay strong ja, vi får kämpa tillsammans <3

    SvaraRadera