måndag 28 november 2011

Minus


Bröt "fastan" igår kväll efter att typ inte ha ätit på 2½ dygn. Tog en miniportion mat, en clementin och en ruta choklad. Kändes inte så himla fruktansvärt när allt kom omkring, någon gång måste man ju börja äta igen (eller?). Idag har jag hittills ätit en macka och en miniportion mat, inte speciellt frivilligt. Kommer vara tvungen att äta middag sen också vilket suger lite. Har i alla fall promenerat i över en timme, och det kommer bli mycket mer eftersom jag ska ut en sväng nu. 

Tog förresten nyss lite mått. Tänker inte avslöja dom eftersom jag skäms så otroligt mycket över dom, men noterade att jag tappat typ 1-2 cm runt magen och rumpan senaste dagarna. Kommer faktiskt inte ihåg när jag mätte sist eftersom mitt minne är sämst, men det går åt rätt håll i alla fall!

Nu: Dricka upp det stora glaset med vatten och ta en promenad. Ni kommer väl ihåg att dricka ordentligt?

4 kommentarer:

  1. Precis! :D någon gång måste man få in energi! :D

    SvaraRadera
  2. tänk positivt! Äter man minimål under dagen så ökas ämnesomsättningen på köpet av att man mår bättre. Jag tycker att du är jätte duktig, fortsätt att kämpa för jag vet att du kommmer klara det :)

    SvaraRadera
  3. Herregud vad du är duktig!!

    SvaraRadera