lördag 26 november 2011

Lördagsångest.


Jag vet inte hur många alkoholkalorier jag hällde i mig igår kväll, jag vet bara att jag spydde upp en jävla massa. Psykdoktorn sa att jag inte fick dricka någon som helst alkohol under tiden jag tar medicin, det var riktigt dumt att gå emot det. Jag "sov" hos killen som hade festen, han ville tydligen strula med mig trots att jag precis hade spytt två gånger? Hur äckligt? För hans del alltså... Och anledningen till att jag inte borde ha druckit var att jag låg och skakade och svettades av ångest hela natten och kunde därför inte sova. Jag skakade så att HAN verkligen kände det. Bra där, jättebra... Jag drog hem imorse när han fortfarande sov. Kändes minst sagt konstigt att smyga därifrån.

Idag mår jag illa, och jag tänker inte äta någonting för jag lär ändå inte få behålla det! I helgen kommer släktingar så det kommer bli jobbigt att komma undan maten, men jag ska klara det. Finns inga andra alternativ. Nu ska jag bli smal!

1 kommentar: