torsdag 14 juli 2011

I wanna have control.

Det dåliga med ätardagar är att man fyller magen med massa äckel som syns på vågen. Även om man kanske inte går upp i kroppsfett så blir det + på vågen eftersom man har saker i magen, och den där lilla uppgången gör mig seriöst superdepp. Funderar på att laxera för psykets skull, men eftersom det tar några timmar innan det verkar (och olika lång tid varje gång) vågar jag inte göra det nu så det får vänta till ikväll. Det är kul hur mitt undermedvetna försöker lura mig att börja äta hela tiden också. Kände idag att jag "kanske skulle äta lite mer idag också för att få igång metabolismen tills jag åker till min kompis hela nästa vecka". Tänkte igenom det och var jättekluven, men nu har jag fått tillbaks förnuftet igen. Klart som fan att jag inte ska äta, jag ska bli smal, jag ska nernerner!! Jag vill komma under 62kg denna veckan (och jag tror jag är på en platå för det går verkligen jättesegt) och då måste jag kämpa hårt! Tog tyvärr en smoothie imorse (120kcal), men tänker inte äta något mer förrän ikväll (möjligtvis lite isbergssallad) om ens då.

Jag vill under 62kg.
Jag vill under 60kg.
Jag vill inte vara tjock.

1 kommentar:

  1. Brukar också tänka sådär ibland. Råjobbigt! Man måste verkligen stå emot då! Duktig du är! :)

    SvaraRadera