fredag 29 juli 2011

I said: NO!

Längd: 169
Morgonvikt: 59.3 kg
BMI: 20.8

Fastade hela dagen igår vilket kändes jätteskönt! Levde på två burkar cola light, inte helt fel. Hade fullt upp hela dagen så tänkte inte en sekund på mat och det var inte jobbigt alls. Det enda var väl att jag råkade typ.. svimma jättekort hemma hos en kompis, vilket säkert verkade lite weird, men det var mörkt så sa bara att jag snubblade. Lättast så! Nu har jag precis ätit lite frukost och stålsätter mig verkligen för att låta bli att börja äta för mycket/hetsa. Bara jag klarar 1½ timme till så har jag distraktion resten av dagen och då kommer det inte bli några som helst problem, behöver bara klara den här första tiden!

1 kommentar:

  1. sv: Självklart att du får vara med! Blir roligare när det är fler :)

    SvaraRadera